Phone-Parts.dk

Kunde Phone-Parts.dk
Årstal 2019-
Ydelser Google og Facebook
Resultater ROAS 49

Konverteringsopsætning

Da vi begyndte samarbejdet med Phone-Parts, var vores primære opgave at optimere deres Google Search kampagner. De havde, som så mange andre, opsat nogle kampagner efter bedste evne. F.eks. havde de førhen ikke optimeret efter konverteringer, eftersom der ikke var opsat noget konverteringssporing. Ørskov Digital opsatte derfor denne sporing, således at vi kunne måle investeringsafkaster og på den måde mere præcist se, hvad der gav mening.

Selvom Phone-Parts i første omgang udelukkende ønskede at fokusere på Google, installerede vi alligevel et FB-pixel på shoppen, således at vi kunne måle alle forskellige pixel events. På den måde kunne vi nemlig udnytte den data, vi genererede via Google til efterfølgende at markedsføre på Facebook. Det viste sig at være en utroligt god beslutning!

Google resultater

Siden vi påbegyndte samarbejdet med Phone-Parts har vi oplevet vækst på +50% hver eneste måned. Det har indtil videre udelukkende været varelageret, der har sat en grænse for, hvor hurtigt vi kunne vækste. Vi ser desuden, at livstidsværdien for kunderne er utroligt høj. Dette hjælper os til at skræddersy kampagner, der passer perfekt ind i strategien om at få tilfredse og tilbagevendende kunder.

Vi ser konverteringsrater på omkring 20 % samt gns. ROAS på 15.

Facebook resultater

Efter at have feedet Phone-Parts FB-pixel med data fra Google kunne vi nu opbygge relevante målgrupper til Facebook annoncering. I april 2020 opnåede vi en gns. ROAS på 49,5 gennem hhv. Dynamisk Retargeting og Retargeting.

 

Få et uforpligtende tilbud