TikTok er en dominerende platform med mange brugere, der dagligt bruger den. Hvis du ønsker at øge din rækkevidde og dit engagement, kan TikTok være et godt værktøj.
TikTok er en af de mest populære sociale apps i verden. Den har over 1 milliard aktive brugere hver måned, som nyder at dele korte videoer med venner og berømtheder. Den er kommet for at blive, og der er masser af muligheder for virksomheder af alle størrelser til at drage fordel af den.
Tiktok er en af de platforme som lige nu leverer den højeste ROAS, og på et split sekund kan skabe en relation mellem dig og forbrugeren. Selv om de fleste brugere er klar over, at TikTok ikke er et sted for traditionelle reklamer, forventer de at se nogle organiske mærker.En undersøgelse har vist at Tiktok også er fremtiden. En undersøgelse viste nemlig at aldersgruppen 18 – 24 år 40% af denne målgruppe så tiktok som deres søgemaskine. Derfor mener vi ved Ørskov digital at Tiktok er en nødvendighed at starte på, hvis man vil have succes som virksomhed.
TikTok er en ny form for social medie, der ændrer den måde, som folk oplever og interagerer med medier på. Det kan være meget overvældende i starten, men efterhånden vil du begynde at forstå, hvordan TikTok fungerer, og hvorfor det er så populært
Hvis du driver en virksomhed og ønsker at udvide dit publikum, er du kommet til det rigtige sted. Med sit hyperengagerede fællesskab af shoppere, trendsættere og mund-til-mund-fortalere er TikTok det perfekte sted at nå nye kunder og vækste din virksomhed. Her er noget for hele familien – uanset om du ønsker at nå Gen Z, Millennials, forældre eller bedsteforældre, er hver generation strømmet hertil for at deltage i det sjove. Ørskov digital vil vi kunne hjælpe dig med at vækste på Tiktok.
Organisk og betalt Content er med til at engagere forbrugeren. Et engageret tilgang er med til at være en vindende formel for virksomheder, der vil øge deres Tiktok tilstedeværelse. Det gør at du forbliver dynamisk og er tæt på dit fællesskab med dine kunder.
Det er, hvad vi kalder en kombination af organiske indlæg og betalte kampagner, suppleret med noget unikt for TikTok – partnerskaber med skabere. Med disse tre nøglekomponenter i blandingen vil du superlade dine kampagner og få mest muligt ud af dine marketingudgifter.
Brand Takeover er det nye som har skabt store forretninger på Tiktok. Brand takeover er et dyrt annonceformat, som virksomhederne bruger til at skabe en bro til sine kunder. Det er med til at give oplysninger om sin virksomhed og formatet for masser af opmærksomhed, da hele feeded på virksomhedernes Tiktok er klikbart.
Tiktok er et nyt social medie med fremragende videoplatform, der kan hjælpe alle virksomheder med at nå ud til deres kunder. Med Tiktoks unikke videoannonceformater kan ens brand bygge en bro til sine kunder, ved at danne et publikum. Det handler dog ikke kun om at komme ud på Tiktok, men også at ramme det rigtige publikum. Dette bliver markant nemmere med Tiktok Paid, hvor man selv kan styre hvilket segment man vil ramme.
Tiktok Now er den nye app der er med til at give autenticiteten fra Tiktok til din telefon. Du skal optage 10-sekunder video eller tage et billede hvor du kan dele det med de mennekser der betyder mest for dig.
Tiktok Now er en mulighed for at man kan dele sine gyldne øjeblikke med sine venner. Ved hjælp af mobilens kameraer vil du hver dag modtage en 10 sekunders video eller billede og vise hvad du laver i momentet.
Har du svært ved at løse nye opgaver i din virksomhed? Vi er her for at hjælpe dig. Med TikTok vil vi være i daglig dialog, og sammen vil jeg lære din virksomhed at kende. Det kan være risikabelt at ansætte nye medarbejdere; derfor outsource arbejdsopgaverne i Tiktok og få gode resultater.
Udfyld formularen og modtag en gratis analyse af din forretning