Vi mener, at det er vigtigt at have foretaget en grundig analyse af din branche og din virksomhed, før vi påbegynder nogle annoncer.
Det gør vi, fordi vi ved, at det kommer til at spare dig mange penge på sigt ved at have foretaget denne analyse inden. I analysen kigger vi på, hvordan du kan penetrere markedet og hvilke ting, du skal sætte ind på. Vi analyserer altså din virksomhed og dine kapabiliteter og ser, hvordan du adskiller dig fra dine konkurrenter. I denne analyse peger vi også på ting, du formentlig bør gøre, inden det giver mening at bruge annoncekroner på at markedsføre dine produkter online.
Der er mange måder, at man kan opbygge et brand på. På digitale medier er det meget vigtigt, at man sørger for at komme med ærligt og værdifuldt indhold, som dine kunder kan relatere til. Derfor sammensætter vi også en brandingstrategi, der sikrer, at dine besøgende vil kunne genkende dit brand på tværs af kanaler.
Tillid er et meget essentielt element for kunden i forhold til købsbeslutning. Såfremt den besøgende ikke har tillid til dit brand eller ikke kan relatere til det, ender det som oftest ikke med køb.
Vi benytter søgeordsværktøjet, Ahrefs.com til at analysere din position på Google. Ud fra dette værktøj, i samarbejde med andre værktøjer så som Morningscore.io, er vi i stand til at analysere din konkurrencesituation. Ud fra en søgeordsanalyse finder vi frem til de søgeord, som du er mest tilbøjelig til at rangere på i Google på side 1. Vi kigger bl.a. på følgende:
Hos Ørskov Digital medfølger der altid en søgeordsanalyse, når du bestiller én af vores services. Vi mener, at en professionel udarbejdet søgeords- samt konkurrentanalyse danner fundamentet for en succesfuld digital markedsføringsstrategi.
Udfyld formularen og modtag en gratis analyse af din forretning