Hvis du driver en forretning online i form af enten en webshop eller en hjemmeside, kan det være utroligt effektivt at lave markedsføring på sociale medier. Facebook, Instagram, Snapchat og Pinterest er alle platforme, som vi benytter til markedsføring for vores kunder. Årsagen er, at du kan kommunikere et andet budskab via sociale medier end du kan på PPC kanaler som f.eks. Google.
Vi udarbejder en strategi til dig, så du udnytter alle de væsentligste kanaler på de sociale medier.
Det kan være utroligt uoverskueligt at vide, hvor du får mest udbytte af din annoncering. Derfor tilbyder vi løbende sparring med dig, så du hele tiden er med på, hvad der er bedst for din online forretning. Vi har arbejdet med annoncering på Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest og Tiktok og har derfor en god idé om, hvad de forskellige kanaler skal bruges til.
I modsætning til PPC (pay per click) beregnes prisen for markedsføring på sociale medier via CPM (cost per mille). Det betyder, at du betaler for eksponering og ikke for clicks. På sociale medier har du muligheden for at kommunikere et budskab på f.eks. video, der er utroligt effektivt. Dine besøgende får derved en fornemmelse af, hvilke personer der står bag dit brand.
Hvis du allerede annoncerer på f.eks. Google Ads, måske Google søgeannoncer eller Google Shopping, er det utroligt effektivt at benytte f.eks. Facebook Ads som retargeting. På den måde kan du sørge for, at de personer som ikke køber i første omgang, ender med at købe når de ser dig på de sociale medier.
Udfyld formularen og modtag en gratis analyse af din forretning